Kinderen bellen en chatten gedurende de tweede lockdown vaker met de Kindertelefoon over emotionele problemen dan in de eerste lockdown, zo blijkt uit onderzoek op basis van chat- en telefoongesprekken dat de Kindertelefoon gisteren naar buiten bracht. Ook het aantal gesprekken over (getuige zijn van) huiselijk geweld nam toe. Constateringen die ons misschien niet verbazen, maar wel heel verdrietig stemmen. Roline de Wilde is directeur van de Kindertelefoon en bespreekt met Ruth Oei de uitkomsten van het onderzoek tijdens Haarlem Vandaag.
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....




















