De besmettingscijfers zijn inmiddels torenhoog als gevolg van de Omikron variant, maar de ziekenhuizen stromen nog steeds niet vol als gevolg hiervan. Er wordt geschreeuwd om versoepelingen van de maatregelen en de quarantaineverplichting maar is dat wel verstandig vanuit medisch en besmetting oogpunt? Presentator Ruth Oei vraagt het aan Ivo van Schaik van het Spaarne Gasthuis, tijdens de uitzending van Haarlem Vandaag.
Afscheid van Haarlemse wethouder Floor Roduner: ‘Het is wel even afkicken’
Na ruim acht jaar als wethouder neemt Floor Roduner afscheid van het Haarlemse stadsbestuur. Donderdagavond werd het nieuwe college geïnstalleerd...





















