De besmettingscijfers zijn inmiddels torenhoog als gevolg van de Omikron variant, maar de ziekenhuizen stromen nog steeds niet vol als gevolg hiervan. Er wordt geschreeuwd om versoepelingen van de maatregelen en de quarantaineverplichting maar is dat wel verstandig vanuit medisch en besmetting oogpunt? Presentator Ruth Oei vraagt het aan Ivo van Schaik van het Spaarne Gasthuis, tijdens de uitzending van Haarlem Vandaag.
De Muggenbult #32 – Hitteplan
Deze week trad in Nederland het hitteplan in werking. Dat moet ervoor zorgen dat wij mensen de hoge temperaturen zo...






















