Rommelige tuinen, balkons en vrijwilligers gezocht! Vanaf maandag 19 april starten BUUV Haarlem en het Vrijwilligerscentrum Haarlem & omgeving met hun gezamenlijke campagne ‘TipTopTuinen’. De bedoeling is de komende maand zoveel mogelijk tuinen en balkons door heel Haarlem op te fleuren van mensen die dit zelf niet (meer) kunnen. Mensen die hulp kunnen gebruiken bij het lenteklaar maken van hun tuin én mensen met groene vingers die graag willen helpen kunnen zich aanmelden via de websites van BUUV en VWC.
De Muggenbult #32 – Hitteplan
Deze week trad in Nederland het hitteplan in werking. Dat moet ervoor zorgen dat wij mensen de hoge temperaturen zo...






















