Luchtvaartmaatschappij Transavia wil vanaf 4 juni weer gaan vliegen. De toestellen staan sinds 23 maart allemaal aan de grond. Met ingang van 4 juni zal Transavia zich ook aan de Europese wetgeving moeten houden. Passagiers mogen bijvoorbeeld kiezen tussen hun centen terug of een speciaal voucher wanneer hun vluchten toch uitvallen. Ook moedermaatschappij KLM doet dat inmiddels.
Haarlem scherpt LHBTI+-aanpak aan: ‘De haat tegen deze gemeenschap behoort niet tot het verleden’
De gemeente Haarlem werkt aan een aangescherpt plan om de veiligheid van de LHBTI+-gemeenschap te verbeteren. Eerder maakte de gemeenteraad...






















