Scholieren uit Kennemerland voelen zich dubbel zo vaak eenzaam en worden dubbel zo vaak online gepest. Dit blijkt uit de coronapeiling jeugd 2021. Dat is een onderzoek van de GGD Kennemerland naar gezondheid, welzijn, leefstijl en de gevolgen van de Coronacrisis bij middelbare scholieren.
Wij gaan hierover in gesprek Met Resi Cluitmans, GGD.
Haarlem wil thuiszittende kinderen weer naar school krijgen: ‘Van soevereinen tot influencers: het is een diverse groep’
De gemeente Haarlem wil de 31 kinderen die momenteel met een vrijstelling van de leerplicht thuiszitten, weer richting het onderwijs...



















