GGD Kennemerland maakt zich zorgen over de verslechterde mentale gezondheid van jongeren. En niet onterecht, uit de Corona Gezondheidsmonitor Jeugd 2021 bleek dat afgelopen meer leerlingen psychische klachten hadden en voelden minder leerlingen zich gelukkig dan voor de corona-crisis. Het is tijd voor meer actie, zo vertelt Harm Groustra van GGD Kennemerland aan presentator Ruth Oei tijdens Haarlem Vandaag
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...



















