Arno v.d. Vuurst in het programma Haarlem Leeft! in gesprek met Hans Bossmann, initiatiefnemer van het project ‘De wereld is van ons’, wat hij samen met de bewoners van de Spaarnrijkstraat gaat ontwikkelen. Kunstenares Pink de Thierry woonde ooit in deze straat, voerde er zelfs ooit eens een kunstproject uit, en is nu met een tentoonstelling te zien in het Frans Hals Museum. Wat voor urban art project gaat Hans met de bewoners bedenken en wat is eigenlijk urban art? Beluister hier het complete interview:
Afscheid van Haarlemse wethouder Floor Roduner: ‘Het is wel even afkicken’
Na ruim acht jaar als wethouder neemt Floor Roduner afscheid van het Haarlemse stadsbestuur. Donderdagavond werd het nieuwe college geïnstalleerd...





















