Arno v.d. Vuurst in het programma Haarlem Leeft! in gesprek met Hans Bossmann, initiatiefnemer van het project ‘De wereld is van ons’, wat hij samen met de bewoners van de Spaarnrijkstraat gaat ontwikkelen. Kunstenares Pink de Thierry woonde ooit in deze straat, voerde er zelfs ooit eens een kunstproject uit, en is nu met een tentoonstelling te zien in het Frans Hals Museum. Wat voor urban art project gaat Hans met de bewoners bedenken en wat is eigenlijk urban art? Beluister hier het complete interview:
De Muggenbult #32 – Hitteplan
Deze week trad in Nederland het hitteplan in werking. Dat moet ervoor zorgen dat wij mensen de hoge temperaturen zo...






















