Martijn Egner, voorzitter van voetbalclub DSS schrok -net als de rest van Nederland- van het nieuws over het grensoverschrijdend gedrag van Marc Overmars, (inmiddels afgetreden) technisch directeur bij Ajax. Het Haarlemse DSS heeft een grote damesvoetbal-afdeling en heeft deze problematiek al langer op de agenda staan, zo vertelt Egner aan presentator Ruth Oei tijdens de uitzending van Haarlem Vandaag.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...



















