Elk jaar wordt het vrijheidsvuur uit Wageningen opgehaald en in diverse steden
aangestoken. Om 11:00 vanochtend stak commissaris van de Koning Arthur van Dijk het vrijheidsvuur aan, samen met muzikant Ruben Hein. Verslaggever Ellen Stamer was erbij en deed live verslag. Gemist? Kijk hier terug hoe dat vanochtend ging.
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....






















