Het Vrijwilligerscentrum Haarlem en Omgeving bestaat begin december 40 jaar. Reden genoeg voor Arno v.d. Vuurst om de voorzitter van het bestuur en de projectcoordinator in het programma ‘Haarlem Leeft!’ te interviewen over verleden, heden en toekomst. Ook de feestelijke activiteiten worden belicht die, hoe kan het ook anders, gericht zijn op het samenbrengen van mensen.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...



















