Donderdag iets na half zes: tijd voor de wekelijkse corona-update met Ivo van Schaik, voorzitter van de raad van bestuur bij Spaarne Gasthuis in Haarlem. Morgenavond vindt de vervroegde persconferentie plaats, welke aangescherpte maatregelen denkt Van Schaik dat nodig zijn om de besmettingscijfers te verminderen? En stevenen we echt af op code zwart? Hij bespreekt het met Ruth Oei tijdens Haarlem Vandaag.
Afscheid van Haarlemse wethouder Floor Roduner: ‘Het is wel even afkicken’
Na ruim acht jaar als wethouder neemt Floor Roduner afscheid van het Haarlemse stadsbestuur. Donderdagavond werd het nieuwe college geïnstalleerd...





















