Donderdag iets na half zes: tijd voor de wekelijkse corona-update met Ivo van Schaik, voorzitter van de raad van bestuur bij Spaarne Gasthuis in Haarlem. Morgenavond vindt de vervroegde persconferentie plaats, welke aangescherpte maatregelen denkt Van Schaik dat nodig zijn om de besmettingscijfers te verminderen? En stevenen we echt af op code zwart? Hij bespreekt het met Ruth Oei tijdens Haarlem Vandaag.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...



















