Donderdag tijdens de uitzending van Haarlem Vandaag, iets na half zes: tijd voor de wekelijkse corona-update met Ivo van Schaik, voorzitter van de Raad van Bestuur van het Spaarne Gasthuis in Haarlem. Ditmaal bespreekt hij met presentator Ruth Oei onder andere de Omicron corona-variant, de plannen van Duitsland voor een vaccinatieplicht, het stabiliseren van de besmettingscijfers maar ook de blijvende druk op de zorg in het ziekenhuis.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...



















