Donderdag tijdens de uitzending van Haarlem Vandaag, iets na half zes: tijd voor de wekelijkse corona-update met Ivo van Schaik, voorzitter van de Raad van Bestuur van het Spaarne Gasthuis in Haarlem. Ditmaal bespreekt hij met presentator Ruth Oei onder andere de Omicron corona-variant, de plannen van Duitsland voor een vaccinatieplicht, het stabiliseren van de besmettingscijfers maar ook de blijvende druk op de zorg in het ziekenhuis.
Afscheid van Haarlemse wethouder Floor Roduner: ‘Het is wel even afkicken’
Na ruim acht jaar als wethouder neemt Floor Roduner afscheid van het Haarlemse stadsbestuur. Donderdagavond werd het nieuwe college geïnstalleerd...





















