Haarlem maakt kans om de beste sportgemeente van 2023-2024 te worden. We strijden om deze prestigieuze titel tegen Dordrecht, Venray en Vught. De uitreiking vindt plaats op donderdag 26 september. Wethouder Eva de Raadt, verantwoordelijk voor sport, sprak met presentator Rudy Nicola over deze bijzondere nominatie in het programma ‘Chez René’.
Afscheid van Haarlemse wethouder Floor Roduner: ‘Het is wel even afkicken’
Na ruim acht jaar als wethouder neemt Floor Roduner afscheid van het Haarlemse stadsbestuur. Donderdagavond werd het nieuwe college geïnstalleerd...





















