Afgelopen maandag 31 mei plaatste de buitendienst van de gemeente Heemstede in aanwezigheid van wethouder Annelies van der Have, een spelregelbord bij de Bronsteevijver. Dit was één van de resultaten naar aanleiding van een enquête die eerder onder buurtbewoners was gehouden. Met de zomer op komst zijn we benieuwd: Zal het spelregelbord zich staande houden? De wethouder bespreekt het met Ruth Oei tijdens de uitzending van Haarlem Vandaag.
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....




















