Vanaf vrijdag kun je in Fotogalerie De Gang naar de nieuwe tentoonstelling over de Zilveren Camera 2023, bijzonder want dit is laatste plek waar deze foto’s te zien zijn en twee winnaars komen uit Haarlem. Veronique Jansen vertelt in Niet Thuis Magazine over deze tentoonstelling.
Je kunt op vrijdagmiddag aanwezig zijn bij de opening, ga dan naar de website fotogaleriedegang.nl
Haarlem wil thuiszittende kinderen weer naar school krijgen: ‘Van soevereinen tot influencers: het is een diverse groep’
De gemeente Haarlem wil de 31 kinderen die momenteel met een vrijstelling van de leerplicht thuiszitten, weer richting het onderwijs...






















