Vanaf vrijdag kun je in Fotogalerie De Gang naar de nieuwe tentoonstelling over de Zilveren Camera 2023, bijzonder want dit is laatste plek waar deze foto’s te zien zijn en twee winnaars komen uit Haarlem. Veronique Jansen vertelt in Niet Thuis Magazine over deze tentoonstelling.
Je kunt op vrijdagmiddag aanwezig zijn bij de opening, ga dan naar de website fotogaleriedegang.nl
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...




















