Vanaf vrijdag kun je in Fotogalerie De Gang naar de nieuwe tentoonstelling over de Zilveren Camera 2023, bijzonder want dit is laatste plek waar deze foto’s te zien zijn en twee winnaars komen uit Haarlem. Veronique Jansen vertelt in Niet Thuis Magazine over deze tentoonstelling.
Je kunt op vrijdagmiddag aanwezig zijn bij de opening, ga dan naar de website fotogaleriedegang.nl
De Muggenbult #32 – Hitteplan
Deze week trad in Nederland het hitteplan in werking. Dat moet ervoor zorgen dat wij mensen de hoge temperaturen zo...























