De stemmen zijn geteld en de winnende naam voor de sporthal in Haarlem Noord is bekend: Begin 2022 wordt in Haarlem-Noord de Yvonne van Gennip Hal geopend! De voormalig schaatser is dolblij en vereerd, zo vertelt Yvonne van Gennip aan Ruth Oei tijdens de uitzending van Haarlem Vandaag.
Haarlem wil thuiszittende kinderen weer naar school krijgen: ‘Van soevereinen tot influencers: het is een diverse groep’
De gemeente Haarlem wil de 31 kinderen die momenteel met een vrijstelling van de leerplicht thuiszitten, weer richting het onderwijs...




















