De stemmen zijn geteld en de winnende naam voor de sporthal in Haarlem Noord is bekend: Begin 2022 wordt in Haarlem-Noord de Yvonne van Gennip Hal geopend! De voormalig schaatser is dolblij en vereerd, zo vertelt Yvonne van Gennip aan Ruth Oei tijdens de uitzending van Haarlem Vandaag.
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....





















