De stemmen zijn geteld en de winnende naam voor de sporthal in Haarlem Noord is bekend: Begin 2022 wordt in Haarlem-Noord de Yvonne van Gennip Hal geopend! De voormalig schaatser is dolblij en vereerd, zo vertelt Yvonne van Gennip aan Ruth Oei tijdens de uitzending van Haarlem Vandaag.
De Muggenbult #32 – Hitteplan
Deze week trad in Nederland het hitteplan in werking. Dat moet ervoor zorgen dat wij mensen de hoge temperaturen zo...





















