In de Grote of Sint Bavo kerk aan de Grote Markt is elke zondagavond een reeks concerten, vespers en evensongs waarin de muziek centraal staat, tot en met 30 juli is iedereen van harte welkom. Nieuw is de samenwerking met Stadsklooster Haarlem. In Niet Thuis Magazine sprak Ellen Stamer met organist Anton Pauw en Judith van der Wildt over de invulling van deze avonden.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...




















