Er is een speciaal noodfonds opgericht door de kerken van Stem in de Stad, om eten en drinken voor alle daklozen en andere kwetsbare Haarlemmers zo goed mogelijk te regelen. Ook is er een telefonische Luisterlijn in het leven geroepen, waar iedereen met vragen en voor hulp terecht kan. Men biedt een ‘luisterend oor’ en waar nodig wordt doorverwezen naar andere, verschillende hulporganisaties. Via de website van Stem in de Stad kan je een grote of kleine donatie doen om alles draaiend te houden.
Keti Koti in Schuur brengt herdenken en vieren samen
De Schuur staat op woensdag 1 juli in het teken van Keti Koti. Met muziek, verhalen, workshops, films en lezingen...




















