En het is weer zover, er stond gisteravond een bestelbus in brand in Haarlem. Een buurtbewoner ontdekte even na elven dat de bus vlam had gevat en hij alarmeerde de brandweer. Deze was er op tijd bij waardoor de schade beperkt bleef. Medewerkers van de Forensische Opsporing doen onderzoek naar de brand, maar uit sporen lijkt het in ieder geval op brandstichting.
Keti Koti in Schuur brengt herdenken en vieren samen
De Schuur staat op dinsdag 1 juli in het teken van Keti Koti. Met muziek, verhalen, workshops, films en lezingen...




















