De Haarlemse zwembaden De Planeet en Boerhaavebad gaan komende maandag weer open. Alle Haarlemse zwemliefhebbers kunnen vanaf acht uur ’s ochtends tot drie uur ’s middags weer banen zwemmen. Je moet wel een tijd reserveren en je mag niet langer dan drie kwartier het water in. Ook zwemlessen voor de jongere kinderen gaan weer beginnen.
Afscheid van Haarlemse wethouder Floor Roduner: ‘Het is wel even afkicken’
Na ruim acht jaar als wethouder neemt Floor Roduner afscheid van het Haarlemse stadsbestuur. Donderdagavond werd het nieuwe college geïnstalleerd...























