De Toneelschuur en Filmschuur gaan op 1 juni aanstaande weer open. De zalen zijn bijna drie maanden dicht geweest. De gebouwen zijn helemaal coronaproof gemaakt. In de Toneelschuur moest de tribune in de bovenzaal weg. Er staan nu tafels en stoelen voor maximaal dertig personen. Tekenaar Joost Swarte heeft de communicatie over de nieuwe richtlijnen gemaakt. Hij bedacht een patroon door het gebouw, daarmee is de anderhalvemeter-regel overal goed zichtbaar. Er zijn ook extra voorzieningen op het gebied van hygiëne zoals extra luchtfiltering door het gebouw. Woensdag begint de kaartverkoop weer.
Ondanks code rood gaat Honkbalweek Haarlem door met extra maatregelen: ‘Honkballers zijn wel wat gewend’
De Honkbalweek gaat morgen van start, ondanks de verwachte hitte. Volgens Honkbalweek-voorzitter Peter van der Aart is spelen bij hoge...




















