Een geparkeerde auto is donderdagnacht volledig uitgebrand in Haarlem-Noord. De auto stond geparkeerd in de Steve Bikostraat aan het Haarlemse Spaarne. Toen de brandweer kwam was het vuur al op zijn hoogtepunt. Blussen lukte nog, maar van de auto blijf heel weinig over. Het is nog onduidelijk hoe de brand heeft kunnen ontstaan, dat wordt nog onderzocht.
Afscheid van Haarlemse wethouder Floor Roduner: ‘Het is wel even afkicken’
Na ruim acht jaar als wethouder neemt Floor Roduner afscheid van het Haarlemse stadsbestuur. Donderdagavond werd het nieuwe college geïnstalleerd...























