Bij een vestiging van Albert Heijn aan de Zandvoortselaan is woensdagnacht ingebroken. De daders vernielden de glazen schuifdeur met een putdeksel. De polite kwam nadat het alarm was afgegaan maar de daders waren er al vandoor. Ze zijn toch aangehouden, later bij het station in de buurt. De super is donderdag gewoon opengegaan, alles is vroeg in de ochtend opgeruimd en er is een tijdelijke ingang gemaakt. Voor zover bekend hebben de inbrekers bij de roof alleen flessen rosé, blikjes energydrink en chocola meegenomen.
Voorzorgsmaatregelen in de regio vanwege de hitte: ‘Het is echt even uitzitten’
Het KNMI heeft tot ten minste vrijdag code oranje afgegeven vanwege de extreme hitte. Ook het Nationaal Hitteplan van het...























