Voor velen is 2020 totaal anders gegaan dan gedacht. Maar hoe vervelend de coronacrisis en alle maatregelen ook zijn, het biedt toch weer (wat) mogelijkheden. Kijk het interview terug met Remco Veldhuis, waarin hij vertelt over zijn theatershow, maar ook over zijn deelname aan het televisieprogramma Wie is de Mol? Zonder corona had hij waarschijnlijk nooit mee kunnen doen. Benieuwd naar het hele gesprek? Kijk het terug bovenaan de pagina.
Jong Zandvoort kritisch op strandbusproef: stop als bereikbaarheid verslechtert
De provincie is begonnen met een proef op de Zeeweg waarbij één rijstrook is ingeruild voor een vrije busbaan voor...






















