Politieke partij BIJ1 doet mee aan de gemeenteraadsverkiezingen in Haarlem in maart 2022. Tijdens het landelijk partijcongres afgelopen weekend werd Haarlem als één van de acht gemeentes gepresenteerd waar de partij van Sylvana Simons mee zal doen aan de gemeenteraadsverkiezingen. Julian Raouf, penningmeester bij de Haarlemse afdeling van BIJ1 vertelt aan Ruth Oei tijdens Haarlem Vandaag waarom juist Haarlem één van de acht steden is – en wat de impact van de onrust bij de landelijke partij is op hun Haarlems afdeling.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...




















