In deze aflevering van Klanken en Koppen spreken we met Marcel Belt, de drijvende kracht achter Marcel’s Green Soap. Marcel vertelt het inspirerende verhaal van hoe hij zijn bedrijf in 2016 oprichtte, gemotiveerd door een gootsteenkastje vol agressieve schoonmaakmiddelen. Wat begon als een duurzame missie, groeide uit tot een succesvol bedrijf met een breed assortiment aan schoonmaak- en verzorgingsproducten, verkrijgbaar binnen en buiten Nederland.
We bespreken Marcel’s ondernemersreis, van de eerste uitdagingen tot de successen. Hij deelt zijn ervaringen met het bouwen van een merk dat staat voor duurzaamheid en eerlijkheid, en hoe zijn drie dochters een cruciale rol speelden in het ontstaan van Marcel’s Green Soap.
Wat was het moment dat Marcel besloot zijn stabiele baan op te geven en vol voor zijn zeepmerk te gaan? Welke grote gok nam Marcel tijdens de coronapandemie die zijn bedrijf naar nieuwe hoogten bracht? En hoe heeft Marcel’s ervaring bij multinationals zoals Unilever en Reckitt Benckiser bijgedragen aan zijn succes als ondernemer?