Het project Time2ShineHaarlem voor jongeren heeft donderdag het Appeltje van Oranje in de wacht gesleept. Bij Time2ShineHaarlem wordt talentvolle jeugd die wel wat steun kan gebruiken, gekoppeld aan een eigen mentor. Ze krijgen vervolgens een mediatraining of een andere vorm van hulp. Met de winst krijgt de stichting 15.000 euro om vrij te besteden. De Haarlemse jaarlijkse onderscheiding is daarmee bedoeld als een stimuleringsprijs.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...




















