Commissaris van de Koning Arthur van Dijk is blij met zijn vrijheid, ook tijdens de corona tijd, dat zei hij op Haarlem105: “Ik ben toch blij voor mijn vrijheid, daar is in het verleden hard voor gevochten. Maar ik denk dat ik nu meer dan ooit besef, dat we nog steeds met elkaar moeten knokken om in vrijheid te leven en dat heeft ook met respect naar de anderen te maken en elkaar de ruimte geven.”
Keti Koti in Schuur brengt herdenken en vieren samen
De Schuur staat op dinsdag 1 juli in het teken van Keti Koti. Met muziek, verhalen, workshops, films en lezingen...



















