Op twee verschillende plekken in Haarlem hebben in de nacht van maandag op dinsdag auto’s in brand gestaan. Een bedrijfswagen brandde uit in de Nico van Suchtelenstraat en later stond een geparkeerd voertuig aan de Engelandlaan in lichterlaaie. De brandende bedrijfsauto werd ontdekt rond middernacht door buurtbewoners. Blussen heeft niet meer geholpen. Een paar uur later kon de brandweer naar de Mini in Schalkwijk. Ook die was niet meer te redden. Met oud en nieuw ging er ook een voertuig in vlammen op aan de Engelandlaan. bron: Haarlems Dagblad
Ondanks code rood gaat Honkbalweek Haarlem door met extra maatregelen: ‘Honkballers zijn wel wat gewend’
De Honkbalweek gaat morgen van start, ondanks de verwachte hitte. Volgens Honkbalweek-voorzitter Peter van der Aart is spelen bij hoge...




















