Zaterdag is het eindelijk zover, dan opent Julius van Zelderen samen met zijn twee compagnons de deuren van hun allereerste bar-bistro. Voorheen De Uitkijk, is het nu ‘Bij de C’ dat bovenop het Kopje van Bloemendaal prijkt. Geen muur is meer hetzelfde, ook de menukaart toont geen enkele gelijkenis, alleen dat prachtige uitzicht, dat is nog steeds identiek verbluffend. Hoe het zit met de spanning, vertelt Van Zelderen aan presentator Ruth Oei tijdens Haarlem Vandaag.
Afscheid van Haarlemse wethouder Floor Roduner: ‘Het is wel even afkicken’
Na ruim acht jaar als wethouder neemt Floor Roduner afscheid van het Haarlemse stadsbestuur. Donderdagavond werd het nieuwe college geïnstalleerd...






















