In het nieuwe Feelgood-programma “Beau Bezoekt” gaat Beaudine langs bij ondernemers en instellingen in Haarlem en omstreken om een dagje met hen mee te lopen. Dit programma is voor iedereen die zin heeft in een komische en gezellige 10 minuten. In deze aflevering gaat Beaudine een visje fileren.
Keti Koti in Schuur brengt herdenken en vieren samen
De Schuur staat op woensdag 1 juli in het teken van Keti Koti. Met muziek, verhalen, workshops, films en lezingen...



















