In het nieuwe feelgood-programma “Beau Bezoekt” gaaat Beaudine langs bij ondernemers en instellingen in Haarlem en omstreken om een dagje met hen mee te lopen. Dit programma is voor iedereen die zin heeft in een komische en gezellige 10 minuten. In deze aflevering gaat Beaudine langs bij een papierrecyclingsbedrijf
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....




















