Als het aan de gemeente Haarlem ligt, krijgen ook boa’s in Haarlem binnenkort wapenstokken. De wapens zijn bedoeld om zich te verdedigen. Hoe snel de wapenstokken precies en waarschijnlijk landelijk worden ingevoerd, is niet bekend. Burgemeester Wienen gaat eerst politie en justitie om toestemming vragen. Daarna moet mogelijk worden gewacht op een beslissing van de Tweede- en Eerste Kamer. De wapenstokken zijn zogeheten korte wapenstokken.
Ondanks code rood gaat Honkbalweek Haarlem door met extra maatregelen: ‘Honkballers zijn wel wat gewend’
De Honkbalweek gaat morgen van start, ondanks de verwachte hitte. Volgens Honkbalweek-voorzitter Peter van der Aart is spelen bij hoge...



















