Voor burgemeester Jos Wienen is het woensdagavond een ontspannende avond. Een burgemeester staat namelijk boven de partijen. Toch laat de burgervader aan Haarlem105 nieuwsgierig te zijn naar de uitslag. “Het is de vraag, welke kant gaan we uit met Haarlem?”
Auto’s beschadigd door brand in Schalkwijk: ‘We vermoeden brandstichting’
Twee auto’s zijn vanmorgen vroeg zwaar beschadigd geraakt bij een brand op een parkeerterrein aan de Engelenburg in Haarlem. Het...




















