Voor burgemeester Jos Wienen is het woensdagavond een ontspannende avond. Een burgemeester staat namelijk boven de partijen. Toch laat de burgervader aan Haarlem105 nieuwsgierig te zijn naar de uitslag. “Het is de vraag, welke kant gaan we uit met Haarlem?”
Geen treinen en bussen in de regio woensdagochtend door OV-staking
Het openbaar vervoer ligt woensdagochtend stil door een landelijke staking van de vakbonden FNV en CNV. Tussen 04.00 en 08.00...





















