Het Wethouder van Gelukpark en het park Caprera in Bloemendaal zijn niet langer open, als maatregel tegen besmetting met het coronavirus. De parken worden vaak gebruikt als alternatief voor het strand en dan wordt het te druk. De burgemeester sinds kort gemachtigd om gebieden af te sluiten met situaties waar meer dan drie mensen te dicht bij elkaar komen. Dranghekken, borden en rood-witte linten moeten bezoekers tegenhouden.
Partijen blijven lijnrecht tegenover elkaar staan over mislukte brede coalitie Bloemendaal
Ook na het sluiten van een principeakkoord tussen VVD, D66, CDA en Lijst Metselaar blijft de discussie over de coalitievorming...
























