Nog een weekje en dan is het zover: cabaret-duo Veldhuis en Kemper mogen eindelijk weer doen waar ze het meest gelukkig van worden: live-optreden voor publiek. Voor Remco Veldhuis een thuiswedstrijd, de Bloemendaler kan aanstaande donderdag op de fiets naar Caprera. Hoe hij het afgelopen jaar heeft ervaren vertelt hij aan Ruth Oei tijdens de uitzending van Haarlem Vandaag.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...



















