Club Kenau staat eind deze zomer met de voorstelling Gelato Vendetta op het voorplein van de Stadsschouwburg. Een liefdesverhaal over ijs en rivaliteit. Directeur Edwin van Balken van de Stadsschouwburg vertelt in Niet Thuis Magazine over het verhaal, het uitgangspunt en over een ijssmaakwedstrijd.
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....






















