Club Kenau staat eind deze zomer met de voorstelling Gelato Vendetta op het voorplein van de Stadsschouwburg. Een liefdesverhaal over ijs en rivaliteit. Directeur Edwin van Balken van de Stadsschouwburg vertelt in Niet Thuis Magazine over het verhaal, het uitgangspunt en over een ijssmaakwedstrijd.
De Muggenbult #32 – Hitteplan
Deze week trad in Nederland het hitteplan in werking. Dat moet ervoor zorgen dat wij mensen de hoge temperaturen zo...























