Commissaris van de Koning Arthur van Dijk is dit jaar op Bevrijdingspop om met jongeren in gesprek te gaan over vrijheid. Ondertussen pikt hij ook nog even het concert van Kraantje Pappie mee. Of hij ervan geniet? “Kraantje Pappie zingt zuiver en dat is voor mij oké.”
Gewonde bij steekincident aan Conradkade in Haarlem
Een persoon is vanavond gewond geraakt bij een steekpartij aan de Conradkade in Haarlem. Het incident gebeurde rond 19.30 uur...






















