Het openbaar vervoer gaat vanaf woensdag weer volledig draaien en zij laten weten vaker te gaan controleren op het dragen van mondkapjes. “Maar op bekeuringjacht zullen we niet gaan”, zegt de NS. Intussen werden er 120 boetes uitgedeeld. Momenteel is het grootste deel van de zitplaatsen in treinen en bussen nog buiten gebruik. De vervoerders werken met maximaal 40 procent van de totale capaciteit. Vanaf woensdag zijn alle zitplaatsen weer beschikbaar. Ook is het weer mogelijk om een fiets mee te nemen in het ov.
Ondanks code rood gaat Honkbalweek Haarlem door met extra maatregelen: ‘Honkballers zijn wel wat gewend’
De Honkbalweek gaat morgen van start, ondanks de verwachte hitte. Volgens Honkbalweek-voorzitter Peter van der Aart is spelen bij hoge...




















