Het openbaar vervoer gaat vanaf woensdag weer volledig draaien en zij laten weten vaker te gaan controleren op het dragen van mondkapjes. “Maar op bekeuringjacht zullen we niet gaan”, zegt de NS. Intussen werden er 120 boetes uitgedeeld. Momenteel is het grootste deel van de zitplaatsen in treinen en bussen nog buiten gebruik. De vervoerders werken met maximaal 40 procent van de totale capaciteit. Vanaf woensdag zijn alle zitplaatsen weer beschikbaar. Ook is het weer mogelijk om een fiets mee te nemen in het ov.
Gewonde bij steekincident aan Conradkade in Haarlem
Een persoon is vanavond gewond geraakt bij een steekpartij aan de Conradkade in Haarlem. Het incident gebeurde rond 19.30 uur...






















