De Haarlemse Honkbalweek is slachtoffer geworden van de coronacrisis. Het toernooi zou plaatsvinden van 26 juni tot 5 juli maar de organisatie vindt de situatie te onzeker om door te gaan met de voorbereidingen. De Honkbalweek wordt verplaatst naar 2022. 2021 was niet mogelijk vanwege een ander groot toernooi in Rotterdam.
Keti Koti in Schuur brengt herdenken en vieren samen
De Schuur staat op woensdag 1 juli in het teken van Keti Koti. Met muziek, verhalen, workshops, films en lezingen...




















