De Haarlemse Honkbalweek is slachtoffer geworden van de coronacrisis. Het toernooi zou plaatsvinden van 26 juni tot 5 juli maar de organisatie vindt de situatie te onzeker om door te gaan met de voorbereidingen. De Honkbalweek wordt verplaatst naar 2022. 2021 was niet mogelijk vanwege een ander groot toernooi in Rotterdam.
Ondanks code rood gaat Honkbalweek Haarlem door met extra maatregelen: ‘Honkballers zijn wel wat gewend’
Update: Inmiddels heeft de organisatie op verzoek van burgemeester Wienen besloten de wedstrijd tussen Italië en Tsjechië te annuleren. De...




















