De Haarlemse Honkbalweek is slachtoffer geworden van de coronacrisis. Het toernooi zou plaatsvinden van 26 juni tot 5 juli maar de organisatie vindt de situatie te onzeker om door te gaan met de voorbereidingen. De Honkbalweek wordt verplaatst naar 2022. 2021 was niet mogelijk vanwege een ander groot toernooi in Rotterdam.
Auto’s beschadigd door brand in Schalkwijk: ‘We vermoeden brandstichting’
Twee auto’s zijn vanmorgen vroeg zwaar beschadigd geraakt bij een brand op een parkeerterrein aan de Engelenburg in Haarlem. Het...























