De Haarlemse Honkbalweek is slachtoffer geworden van de coronacrisis. Het toernooi zou plaatsvinden van 26 juni tot 5 juli maar de organisatie vindt de situatie te onzeker om door te gaan met de voorbereidingen. De Honkbalweek wordt verplaatst naar 2022. 2021 was niet mogelijk vanwege een ander groot toernooi in Rotterdam.
Bakfietser gewond na botsing met bus op Nassaulaan
Een bakfietser is begin van de middag gewond geraakt na een botsing met een lijnbus op de Nassaulaan in Haarlem....























