De Haarlemse Honkbalweek is slachtoffer geworden van de coronacrisis. Het toernooi zou plaatsvinden van 26 juni tot 5 juli maar de organisatie vindt de situatie te onzeker om door te gaan met de voorbereidingen. De Honkbalweek wordt verplaatst naar 2022. 2021 was niet mogelijk vanwege een ander groot toernooi in Rotterdam.
Basisscholen sluiten massaal, middelbare scholen kiezen voor aangepast programma door code rood
Nu het KNMI code rood heeft afgegeven vanwege de extreme hitte, blijven veel scholen in de regio Haarlem vandaag dicht....






















