De coronacrisis heeft de gemeente Zandvoort tot nu toe 7,3 miljoen euro gekost. Dat blijkt uit cijfers van de najaarsnota, die het Haarlems Dagblad heeft ingezien. De voornaamste reden is het wegvallen van inkomsten uit toeristenbelasting, parkeerinkomsten en de geschatte misgelopen inkomsten van de Formule 1 die niet doorgaat. Ook moet de gemeente 3,4 miljoen euro extra uitgeven aan uitkeringen en overbruggingsregelingen voor ZZP’ers. Zandvoort kan wel rekenen op een bijdrage van ruim 5 miljoen financiële steun van het rijk.
Jong Zandvoort kritisch op strandbusproef: stop als bereikbaarheid verslechtert
De provincie is begonnen met een proef op de Zeeweg waarbij één rijstrook is ingeruild voor een vrije busbaan voor...























