De Haarlemse stadsgidsen zijn voorzichtig weer aan het werk gegaan. De groepen belangstellenden die worden meegenomen door de stad, zijn wel een stuk kleiner dan normaal. De vrijwilligersorganisatie heeft een coronaprotocol met richtlijnen in het leven geroepen. Cash geld wordt bijvoorbeeld liever in een envelopje gegeven. Tijdens de rondleidingen zijn mensen wel zelf verantwoordelijk om de afstand te waarborgen en ze mogen ook niet te dichtbij de gidsen komen. Echt druk hebben de gidsen het nog niet.
Ondanks code rood gaat Honkbalweek Haarlem door met extra maatregelen: ‘Honkballers zijn wel wat gewend’
De Honkbalweek gaat morgen van start, ondanks de verwachte hitte. Volgens Honkbalweek-voorzitter Peter van der Aart is spelen bij hoge...




















