D66-kamerlid Paul van Meenen komt naar Haarlem om problemen in het onderwijssysteem te bespreken. Hoewel er het nodige extra geld naar onderwijs is gegaan, blijven de tekorten en de werkdruk binnen het onderwijs hoog. Daarnaast zorgen foutjes in het systeem voor onnodig ingewikkelde zaken en groeit ongelijkheid binnen het onderwijs, stelt Van Meenen. In Haarlem komt de politicus naar het Stedelijk Gymnasium, op maandag 24 februari. Iedereen is welkom om mee te praten in de aula van de school.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...





















