Voor het eerst in de Haarlemse geschiedenis zal een lokale partij deel uitmaken van de coalitie. Een indrukwekkende prestatie, maar ook wel een flinke verantwoordelijkheid. Danny van Leeuwen zal namens de Actiepartij de komende vier jaar hun speerpunten in de coalitie zien te behalen. Wat deze speerpunten zijn en wat hij verwacht van deze samenwerking, bespreekt Van Leeuwen met presentator Ruth Oei tijdens Haarlem Vandaag.
De Muggenbult #32 – Hitteplan
Deze week trad in Nederland het hitteplan in werking. Dat moet ervoor zorgen dat wij mensen de hoge temperaturen zo...






















