Boodschappen van en voor de Haarlemmers om met elkaar door deze tijd te komen. Dit is het doel van de vlaggenlijn-actie van Judith van der Wildt. Stuur je boodschap naar [email protected] en wie weet is er straks een slinger van het stadhuis naar de Grote of Sint Bavo Kerk.
De Muggenbult #32 – Hitteplan
Deze week trad in Nederland het hitteplan in werking. Dat moet ervoor zorgen dat wij mensen de hoge temperaturen zo...






















