Jolanda Beyer van Patronaat was nog maar drie maanden directeur bij het poppodium, toen de coronacrisis begon. Hoe hebben zij en de medewerkers het afgelopen jaar beleefd, hoe gaat het nu met Patronaat en wat zijn de plannen voor de komende tijd? Dat vertelde Beyer tijdens de Haarlem105 Kerstmarathon aan presentator Rudy Nicola.
Jong Zandvoort kritisch op strandbusproef: stop als bereikbaarheid verslechtert
De provincie is begonnen met een proef op de Zeeweg waarbij één rijstrook is ingeruild voor een vrije busbaan voor...






















