Jolanda Beyer van Patronaat was nog maar drie maanden directeur bij het poppodium, toen de coronacrisis begon. Hoe hebben zij en de medewerkers het afgelopen jaar beleefd, hoe gaat het nu met Patronaat en wat zijn de plannen voor de komende tijd? Dat vertelde Beyer tijdens de Haarlem105 Kerstmarathon aan presentator Rudy Nicola.
Geen treinen en bussen in de regio woensdagochtend door OV-staking
Het openbaar vervoer ligt woensdagochtend stil door een landelijke staking van de vakbonden FNV en CNV. Tussen 04.00 en 08.00...





















