Een leerling van het ECL in Haarlem heeft dagen op school rondgelopen met het coronavirus. De leerling had ziekteverschijnselen na een vakantie in Noord-Italië. Toen hij of zij ook koorts kreeg is er alarm geslagen. Ouders zijn over de situatie geïnformeerd met een brief van de GGD. Klasgenoten en leraren zijn geïnformeerd. Jongeren zouden geen directe risicogroep zijn, benadrukt de GGD. De school is open en lessen gaan gewoon door. Er is speciaal een team op school dat vragen kan beantwoorden over corona. De leerling moet voorlopig thuis blijven.
Haarlem scherpt LHBTI+-aanpak aan: ‘De haat tegen deze gemeenschap behoort niet tot het verleden’
De gemeente Haarlem werkt aan een aangescherpt plan om de veiligheid van de LHBTI+-gemeenschap te verbeteren. Eerder maakte de gemeenteraad...























