Een leerling van het ECL in Haarlem heeft dagen op school rondgelopen met het coronavirus. De leerling had ziekteverschijnselen na een vakantie in Noord-Italië. Toen hij of zij ook koorts kreeg is er alarm geslagen. Ouders zijn over de situatie geïnformeerd met een brief van de GGD. Klasgenoten en leraren zijn geïnformeerd. Jongeren zouden geen directe risicogroep zijn, benadrukt de GGD. De school is open en lessen gaan gewoon door. Er is speciaal een team op school dat vragen kan beantwoorden over corona. De leerling moet voorlopig thuis blijven.
Ondanks code rood gaat Honkbalweek Haarlem door met extra maatregelen: ‘Honkballers zijn wel wat gewend’
De Honkbalweek gaat morgen van start, ondanks de verwachte hitte. Volgens Honkbalweek-voorzitter Peter van der Aart is spelen bij hoge...




















