Een bericht van onze burgemeester Jos Wienen aan alle Haarlemmers in deze moeilijke periode.
Keti Koti in Schuur brengt herdenken en vieren samen
De Schuur staat op dinsdag 1 juli in het teken van Keti Koti. Met muziek, verhalen, workshops, films en lezingen...



















