De Voedselbank Haarlem heeft sinds de coronacrisis enorm veel donaties gekregen. De penningmeester zag sinds maart zo’n tweehonderd giften binnenkomen. Normaal gaat het om ongeveer vijf schenkingen per maand. De bedragen variëren flink, van een tientje tot een paar honderd euro. De organisatie moest wel donaties van kerken missen, die door de lockdown dicht waren. De Voedselbank heeft niet meer klanten gekregen. De organisatie bedankt iedereen die geholpen heeft. bron: HD
Afscheid van Haarlemse wethouder Floor Roduner: ‘Het is wel even afkicken’
Na ruim acht jaar als wethouder neemt Floor Roduner afscheid van het Haarlemse stadsbestuur. Donderdagavond werd het nieuwe college geïnstalleerd...






















