De Voedselbank Haarlem heeft sinds de coronacrisis enorm veel donaties gekregen. De penningmeester zag sinds maart zo’n tweehonderd giften binnenkomen. Normaal gaat het om ongeveer vijf schenkingen per maand. De bedragen variëren flink, van een tientje tot een paar honderd euro. De organisatie moest wel donaties van kerken missen, die door de lockdown dicht waren. De Voedselbank heeft niet meer klanten gekregen. De organisatie bedankt iedereen die geholpen heeft. bron: HD
Ondanks code rood gaat Honkbalweek Haarlem door met extra maatregelen: ‘Honkballers zijn wel wat gewend’
De Honkbalweek gaat morgen van start, ondanks de verwachte hitte. Volgens Honkbalweek-voorzitter Peter van der Aart is spelen bij hoge...




















